Páginas

lunes, 17 de septiembre de 2012

Patrullas verdes

Desde fai uns anos ven funcionando no colexio a Patrulla Verde. 
O alumnado de E. Primaria en grupos de 3-4 alumnos realiza ao longo de todo o curso unha vixiancia no recreo para que o patio permaneza limpo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario